Pitanja koja se odnose na zapošljavanje kadrova
Najčešća pitanja kod zapošljavanja zaštitara, uvjeti za zapošljavanje, način prijave i potrebna dokumentacija:
Koje uvjete moram ispunjavati za posao zaštitara, čuvara ili vatrogasca?
Odgovor: Da biste mogli obavljati posao zaštitara ili čuvara, morate imati rješenje nadležne policijske uprave da navedene poslove možete obavljati, tzv. licencu za rad i važeće liječničko uvjerenje.
Da biste obavljali posao vatrogasca, morate imati završenu školu za vatrogasaca ili vatrogasnog tehničara, kao i važeće liječničko uvjerenje. Također ne smijete biti kažnjavani. To su osnovi uvjeti za zapošljavanje.
Kako se mogu prijaviti za posao?
Odgovor: Možete se prijaviti i poslati nam životopis klikom na Otvorena radna mjesta ili Pošaljite otvorenu prijavu. Također se možete prijaviti u sebi najbližem uredu Securitas Hrvatske.
Koja dokumentacija mi je potrebna za zasnivanje radnog odnosa?
Odgovor: Osnovna dokumentacija potrebne za najtraženija radna mjesta:
Zaštitar:
- Domovnica
- Liječničko uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti
- Rješenje o ovlasti – licenca
- Zaštitarska iskaznica – ukoliko je posjedujete
- Zapisnik s vježbovnog gađanja
- Osobna iskaznica
- Radna knjižica
- Porezna kartica
- Broj tekućeg računa
- 1 slika
Vatrogasac:
- Domovnica
- Liječničko uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti
- Svjedodžba o završnom ispitu za vatrogasca ili vatrogasnog tehničara
- Uvjerenje o nekažnjavanju – s općinskog suda
- Osobna iskaznica
- Radna knjižica
- Porezna kartica
- Broj tekućeg računa
- 1 slika